به مناسبت هفته بهزیستی اعضای هیات مدیره موسسه خیریه احسان به همراه کارکنان کمپ ترک اعتیاد به دیدار رییس بهزیستی شهرستان خنج رفتند.

در این دیدار مهندس محمد صالح صداقت رییس هیات مدیره موسسه خیریه احسان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی این ایام را به رییس محترم بهزیستی و کارکنان زحمتکش آن اداره تبریک گفته و از تلاش ها و مساعدت های آنان در جهت آسیب زدایی جامعه تقدیر کرد. آقای قایدی رییس اداره بهزیستی شهرستان خنج نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای هیات مدیره موسسه خیریه احسان از این موسسه به عنوان یک بازوی توانمند در جهت تحقق اهداف اداره بهزیستی یاد کرد و اذعان داشتند که اگر این موسسه نبود بسیاری از کارها در زمینه رفع آسیب های اجتماعی روی زمین می ماند و همچنین از این موسسه بخاطر تامین دستگاه سنجش بینایی و شنوایی کودکان تقدیر کرد. آقای قایدی همچنین از فعالیت ها و زحمات شبانه روزی کارکنان کمپ ترک اعتیاد تقدیر و تلاش آنها را ستودنی خواند.

در پایان هم دکتر شیخ محمدعارف ابونجمی نایب رییس هیات مدیره موسسه خیریه احسان ضمن گرامیداشت این ایام گفت : اگرچه تمام نهادها و سازمانهای دولتی به مردم خدمت می کنند اما خدمات سازمان بهزیستی ملموس تر می باشد و از این جهت تلاشهای آن اداره را ارج نهاده و از زحمات آنها تقدیر کرد.