محموله اول شامل  ۱۸۰۰۰  بطری آب معدنی  به ارزش ۱۶۰  میلیون ریال( شانزده میلیون تومان) و تعداد ۴۰۰ تخته پتو به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال( بیست ودو میلیون تومان) و محموله دوم شامل ۷۲ هزار دست لباس، 1100 جفت کفش، و مقدار قابل توجهی موادغذایی، پتو، زیلو، خرما، و نایلون به ارزش ریالی ۲۵  میلیارد ریال ( دو میلیارد وپانصد ملیون تومان) و محموله سوم نیز شامل موادغذایی مثل برنج،روغن، کنسرو، قند، آبمعدنی،نان و اقلام پوشاکی شامل لباس های زنانه، مردانه، بچه گانه وهمچنین پتو، بخاری و ... به ارزش ریالی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال ( یکصد و پنجاه میلیون تومان) توسط موسسه خیریه و خدمات اجتماعی احسان جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال گردید.

 

همچنین مبلغ دو میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریال (227 میلیون تومان) کمک های نقدی از طرف مردم جمع آوری و به موسسات خیریه در مناطق سیل زده جهت رفع مشکلات سیل زدگان واریز گردید.

 

مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی ارسال شده شهرستان خنج به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان دو میلیارد و هشتصد و هفتاد و هفت میلیون تومان می باشد که از طرف مردم شهرستان خنج و روستاهای فیشور،محلچه ، بیغرد، سده ، چاطوس، هرم ، کاریان جمع آوری و به دست مردم سیل زده در سیستان و بلوچستان رسید.

 

چهارمین و آخرین محموله نیز شامل مقدار قابل توجهی اقلام بهداشتی و خوراکی و همچنین پوشاک، طی روزهای آینده به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

 

در پایان موسسه خیریه و خدمات اجتماعی احسان بر خود لازم میداند ضمن قدردانی از حس نوع دوستی مردم شهرستان خنج در کمک به سیل زدگان، از اعتماد همشهریان عزیز به این موسسه تشکر کند و همچنان دستان یاری گر شما را به منظور دست گیری از مستمندان می فشارد. اجرتان با خدا